1 Juli


Red som sagt dressyr idag och red barbacka :D Vi var å såg Eclipse under kvällen och den var bara såååå jäkla bra,haha inte Bianca relaterat alls men var tvungen att skriva det så att jag kommer ihåg hur mycket jag älskade den haha xD Såg den med Anna och Isabelle ;)

Sen när vi kom hem då klockan var ca 23-23.15, så for jag och anna ut på en mysig nattur med pållarna, det var  en del dimma så det var verkligen asmysigt, red dressyr och det gick SÅÅÅÅÅ JÄKLA bra, verkligen älskade det :DD hon gick verkligen super, red ju som sagt barbacka och man känner verkligen hur hon jobbar. Det blev lite mer galopp idag, tränade lite på avsaktning, att hon ska behålla formen i avsaktningen, hon vill ju gärna slänga huvudet rakt upp, men hon gick verkligen bra på slutet så vi gav oss och senblev det lite galoppbus på åkern, bara sååå roligt det var, en rolig avslutning på dressyrpasset, och en övrigt superhärligkväll. 
         Haha, jag märkde verligen hur bra balans jag har barbacka, men jag är ju en mycket van barbackaridare, hehe. Stor del av mitt hästliv har beridits utan sadel ;)) men jag älskar det och jag tycker man får mycket bättre kontakt med hästen då också!

Haha, typ jag xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0