23 Juli

Haha, nu äntligen tillbaka på hästryggen ;) har skrittat några dagar bara chillat, idag tog jag på pelhamet och gav mig ut, trodde hon skulle vara helt galen, men förvånande nog så var hon helt kolugn, först red jag lite själv och då blev det bnåt litet busbocksprång som hon brukar efter vila, sen joinade vi Olivia och Anna och då blev hon hur cool som helst, bara gjorde alllt hur underbart som helst som om hon inte stått i 2 veckor alls haha, underbart iallafall :D Imorrn blir det dressyr tror jag jogga igenom henne lite i låg form, bara ta det lungt innan vi kommer igång igen ;)

Nu tänker jag självklart totalbomba hästarna med kameran nån dag, hahha men Manne vill ju alltid komma och kolla vad man håller på med, nyfiken i strut, hehe svårt att fota när han står i princip  på en haha, men han e en liten bebis xD


Nyfiken <3

Manne, Bianca ocg Fresca som är och hälsar på i 3 veckor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0