24 Juli

Red ett dressyrpass idag, UTAN martingal, haha det brukar ju gå som det går xD men det gick faktist förvånansvärt bra måste jag säga knappt nåt slängande med huvudet alls, i fortsättningen så blir det all dressyr utan martingal för att träna hoppas på att kunna rida utan helt i dressyren sen, hehe hoppningen är att glömma!
Det gick ja sådär till en början, men det är ju bara 2:a "riktiga" passet sen vilan nu så vad kan jag förvänta mig, men sen mot slutet så mjuknade hon jättebra så avslutade ganska snabbt för att få ett bra avslut!

Imorrn blir det uteritt tror jag om jag lyckas få med mig Anna och Olivia, får väl fara ensam ifall att ;)


Snyggast <3

Haha och fetast, 2 veckors vila med stor gräshage kanske inte var det bästa xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0