26-27 Juli

Hahha asså den häsr datorn gilla rinte mig!! Detta blir 3:e gången jag försöker skriva det, haha och det kortas ner varje gång, okej jag gör ett till försök...

Igår så for vi till sandtaget med Anna och Olivia, busade i skogen, sen klättrade jag lite innnan vi for hem. Pållarna var genomsvättiga, det var så jäkla kvavt så man dog typ av värmeslag xD

Idag så blev det dressyr på åkern, hade typ regnat hela dagen men det var so tyur var inte alls så halt som jag trodd det skulle vara. Först hade jag bara lust att ge upp och skita i det, men hon skärpte sig och hon gick riktigt bra, hon blev så himla mjuk i hela kroppen. Hon hade nog lite träningsvärk sen igår.

Imorrn så tror jag att vi ska hoppa några språng, om vädret är med mig och att Anna och Olivia inte ska rida där, det blir så trångt på banan o vi är 3st. Annars får hon väl vila tror jag, det kan nog behövas det med ;-)

Haha, wiiho jag lyckades skriva det, hoppas bara jag hinner publicera innan jag lyckas radera allt igen xD

Höst -09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0