27 Juni








Idag följde jag och Bianca med på ridklubben och kollade när Anna och Manne hoppade, gick ju hur super som helst för dom, de hoppade en serie och sen byggde snabbt om till en minibana ;)
Bianca gick btw in direkt i transporten, inte en minsta tvekan, jag vet inte vad det har varit med henne de senaste veckorna, hon har lastat sig typ själv, bara rätt, in men det är ju säkert för att hon fått åka mer kontinuerligt senaste tiden, men det är ju bara bra. Hur stolt och glad som helst är jag då!!

När vi kom hem så for jag och Bianca, och Anna och Morris ut på en liten tur mot PO´s åker, så det fick bli lite dressyr där, inget krävande men Bianca gick riktigt bra, så jag kände mig verkligen nöjd efteråt. Hon var trots lite spänd idag då Manne skrek som en galning idag också, men hon mjuknade eftersom.
Och Anna fotade massor, hehe även fast det blev ibland lite knäppa bilder då min ponny kan se aningen galen ut ;-)) Men häärligt med lite bilder, det är ju annars alltid jag som fotar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0