28 Juni

Jag har ju lovat mig själv att jag ska fota så mycket som möjligt i sommar, eftersom att det troligen är min sista sommar med Bianca så vill jag helst ha varenda dag på bild och därför också varför jag dokumenterar varje dag på den här bloggen. Jag vill kunna komma tillbaka och minnas vad som hänt osv.
Mina förhoppningar är att jag någon dag kommer orka sitta och skriva ner minnen, viktiga händelser som varit med Bianca under dessa 3 1/2 åren som varit innan jag glömmer allt. Jag minns alldeles för lite av min och Happyness tid, vilket känns verkligen sorgligt!

Sandtaget 28 Juni 2010






Idag var jag å Bianca och Anna å Manne till sandtaget å busade av hästarna, kul som bara den var det. Småpållarna taggade som f**n, haha. Hoppade lite småhinder i skogen, typ 40 cm, ingen höjd men rooligt!! Klättrade även lite i sandbacken, bra träning för min feta omusklade ponny, haha.
Red på pelham även idag, och det känns eftersom Bianca drar nå jävulskt mot hinderna så är jag ju van att ta så mycket i henne, men med pelhamet måste jag inte det, och jag måste verkligen vänja mig vid att inte göra det, för det blir nästan så att det är på väg mot halt istället för bara lite broms. Hon blir lite förvirrad när jag bromsar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0