4 September - lååång lång time

Hahaha, e jag typ sämta bloggaren ever eller xD minns typ inte vad som hänt senaste månaden heller ;-PP börjat skolan, B har då gjort ggrymma framsteg i dressyren måste jag säga, faaaaan vad glaaad man blir!!! Det man kämpat för betalar av sig :DD Har iallafall flyttat dem till ridskolan nu, sköönt u när skolan börjat, å imorrn få jag tillbaka moppen också sweeet :D
Å fan vaf kallt det typ plötsligt blev, minns att det var helg och på lördagen var det typ 28 grader varmt och på måndagen var det plötsligt typ 10-12 grader :OOO

Härom veckan fick jag kommentaren "gu vilket bra jobb du gjort med henne, hon bhar verkligen blivit fin", man bliir bara så glad att få höra sånt :D

Idag hoppade vi för första ggn på typ vad 5-6 månader xD kul va det, först hoppade hon i bara chock av att det stod ett hinder där, sen blev hon supertittig och tyckte det var super läskigt, tryckte över henne, och sen upptäckte hon att bommarna inte skulle äta upp henne, haha hon e söt, men nu ska vi försöka hoppa minst 1 gång i veckan iallafall, skulle behövas 2 ggr, hon e ju galen :DD
Men vi ska bara starta lungt så hon får förtroende för hinderna igen, när hon upptäckte att de inte skulle äta henne så blev hon ju istället crazy när hon såg hinderna istället, haha. Blir bara låga hinder och helt okomplicerat ett tag framöver :D

Fått jobb btw, minst en gång i veckan, kanske 2 ggr :D
Hehe, ska nu försöka uppdatera mer, det var ju som tanken att skriva om varje dag med Bianca, men jag e bara så dålig att uppdatera :-P



BTW har lärt mig åka vattenskidor, hur sweet e inte de :DD







Haha, manne eså söt i sin galoppombyten :*

Avlsutar med en bild på min lilla köttbullshund <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0