5 Sep

Typ världens underbaraste höstkväll, det var hur varmt som helst, klarblåhimmel, jättemysigt!! Jag och Bianca for ut på en barbacka tur till sandtaget, hur hääärligt som helst guud vad jag älskar min ponny! Vi galopperade och hoppade några småpinnar, klättrade lite osv. Underbart verkligen :DDD
VERKLIGEN den underbaraste ridturen på hela sommaren, allt klickade verkligen, jag, Bianca och en underbar höstkväll, allt var verkligen bäst!!
Om det är fint imorgon också så far vi ut en sväng då också, måsyte verkligen ta tillvara på dessa underbara dagar ;-))

Snart har det varit vi i 4 år <3 kan inte ens tänka mig att vara utan henne, vi är verkligen ett! Kommer aldrig hitta en sån häst med en sån underbar personlighet och tillgivenhet, och hon kommer aldrig att hamna hos någon som älskar henne lika mycket som jag gör!!
Åååh, fan vad jobbigt det är, att måsta sälja sin bästa kompis bara på grund av nåt så dumt som min längd, jag önskar verkligen att vi kunde vara tillsammans i många många år till...

YOU AND I


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0