18-19 April

Ridigt ute på uteridbanan igår och idag, igår var det verkligen äntligensåfårjagvarauteochspringahurmycketjagvill-känslor så det gick som det gick men efter lite öppna/sluta och skänkelvikningar så glömde hon bort att vara busig och gick riktigt trevligt! Idag så gick det desto bättre, körde lite travarbete, sen gjorde vi lite travökningar  ÄLSKAR (!) hennes ökningar, det känns som att flyga^^ Hon gick jäkligt bra överlag blev väldigt pigg efter ökningarna, men lyckades få henne mer avlappnad när vi travade av, frustade ljudligt så sen gav vi oss, kändes bra då! Gjorde bort ridningen ca 09.00 imorse å jäklar så skönt det var när man kom hem och hela dagen var framför en, Hade stalljour imorse, mindre kul men bra att jag kom mig ur sängen iallafall!
Fick kommentaren idag att hon såg jätte fin ut och "en riktigt läcker häst"!! Aaaah, fan vad glad jag blev, blir så taggad när man får höra att hon ser fin ut, TACK till dom snälla kvinnorna/tjejerna från Västerbottens Läns Landsting som kom för att undersöka/utvärdera/kolla att hästarna och stallen var i bra skick, Jag blev mycket mycket glad när dom blev så förtjust i henne! Man kan inte annat än vara kär i hennes travökningar, iallafall från hästryggen :-D
Imorgon planeras hoppning/markarbete om inget annat kommer i vägen!
Lite bilder från idag: HATAR min handställning!! Jennie KOMIHÅG bättra den!
Bilder när man rider lätt är ju bara WOW^^
Bästa/Enda bilden som Anna fick med från våra ökningar, men man ser ju lite! Hehe, jag måste lära mig sitta ned i dom!
Än en gång, Vacker lättridning!
Anna fick skritta av vackert FET ponny!
Såhär sexiga e vi efter ett ridpass!
Lyckade printscreena  några bilder på våra ökningar^^
ÄLSKAR MIN PONNY!
Satte liiiiite färg på...allt!

Kommentarer
Postat av: Malin

satan vad pro ni är, starta dressyr jennie! ponnyn din är ju supersnygg :D

2011-04-21 @ 21:04:37
Postat av: kia

Ganska fin en gillar den där lilla bruna som är vit i ansiktet-din?

2011-04-24 @ 19:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0