20 Mars

Imorgon får jag 1 av 2 löner denna månad- SWEET! 25 (tror jag) så får jag den andra plus studiebidraget^^ Suget efter att spendera pengar växer! Nya ridbyxor står på listan, schabrak+lindor, pälsglans, skinnjacka, hm... kanske en ny sommargarderob!? Fast den får då banne mig försäkringsbolaget stå för!
.
Hoppade idag, gick riktigt bra, fick till några riktigt fina språng i !Normal! galopp, inte ofta det händer, hoppade några språng på 70-80, kände att det räckte, vi måste verkligen jobba på att kunna komma i en relativt lugn och kontrollerad galopp mot hindrena! Tror hon tyckte att det var riktigt kul, men jag måste lära mig rida på pelhamet i hoppningen det blir så lätt att jag tar för mycket och då backar vi så mycket mot hindret, men det e inte så lätt när ponnyn skenar emot och man ska försöka kontrollera det! Hehe aja, ska ta lite mer markarbete nån gång i veckan, bra att komma in i hoppningen igen!
-
3 av de få galoppbildena från igår ;-) HAHAHAHAHAHA, jag dör av att titta på den, vackert!
Slänger in 3 gamla bilder också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0