23 April- Innehåller årets händelse!

Red ut igår med syster och Manne, var superroligt att bara busa i sandtaget! Idag vet jag inte, hoppas jag orkar med lite dressyr ikväll, B lär ha träningsvärk sen igår så det blir något lungt, får se hur hon känns ;-) Är supertaggad på hoppning nån dag^^
.
Aja, haha nu till ÅRETS händelse (icke Biancarelaterat), jag måste bara minnas detta som dagen då jag (!!!!!) köpte 2 klänningar, en kjol, ett par gladiatorsandaler, 3 st tunikor, halsband och armband! Japp, det är jag det helt otroligt att denna dagen skulle komma, om jag nu skulle av någon anledning läsa detta om typ 5? år och jag då kanske av ren självklarhet tar på mig en klännig och sandaler så är detta en mycket sällsynt förteelse idag, men jag ska ta ett steg upp i vuxenvärlden och bära det när vi åker till Rom, Yes 23 åriga Jennie detta har hänt!
-
-
Om jag nu också kunde se ut sådär så vore det ju underbart, men det händer ju inte! Men men kul ändå
Måste ju ha me den bild på världens vackraste!
Lägger till nu i efterhand att jag nu ut och sola i 20 graders värme och sol, Hej till en röd solbränd kropp ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0