30 April

Dagens väder inte kul! Men det e ju sista april så det måste ju få vara aprilväder nån gång iallafall^^
Red och galoppade i floxen, mycket uppskattat :-) Har funderingar på vad jag ska hinna med imorrn, har stalljour och jag jobbar delat på hemtjänsten, så det kan ju bli en spännande dag! Gällande ridning så får jag helt enkelt se vad jag hinner med, lite markarbete hade varit kul men som sagt så bestämmer tiden utgången.
Fått lite grejor från Hööks, beställde nytt regntäcke, 2 schabrak+ matchande lindor, boots till alla fyra ben, det BEHÖVS när min ponny slänger sina ben åt alla håll :-P Och lite annat småtjafs!
Jag e vackrast i världen <3 jag e sjuuuuukt hoppsugen nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0