5 Feb

Red ut en sväng igår kväll de blev en snabbis, haha min optimistiska anda slog tillbaka, det var aningen kallare än vad mitt optimistiska huvud hade trott x) Aja ponny nöjd iallafall!
Idag fick det bli en lång tur efter ?Norrmarksvägen?, haha B var hur busig som helst, hoppade omkring som en liten unghäst! Tur att jag e van med hennes hopp/studs/bockar, hon lugnade sig ganska snabbt, sen blev det blandat skritt/trav ett tag och sen galopp nästan hela vägen hem. Och jag klädde mig faktiskt idag så det var en supermysig tur ;-)
Imorrn, om det e tomt i ridhuset så blir det markarbete med mycke trav/galoppbommar och nån studsserie. Får se vad som händer! Ska bli kul att komma igång lite lungt med hoppningen igen :-))
Manne har den underbaraste pussmulen!




Jäkla hästkräk som vägrade komma till mig! Sen stå hon bara med spetsade öron och tittar på mig :P





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0