10 Juni

Dagen började med en sväng till vännäs för lite avslutningstävling med Curry tha Man, värmen var ju galet dödande -,- Trodde aldrig vi skulle klara oss genom en bana (en poänhoppningsbana dessutom), jag fick ju sätta ihop en egen fin liten bana, hmpf... Jaja, det blev inte som tänkt och det blev lite hinder i konstig ordning och en o annan ful sväng! Men aaaaah!!! Jag e SÅHÄÄÄR stolt över lilla Curryboy, han vafr så jäkla duktig, ville bara krama om honom <3 Han hoppade super på både tittiga hinder och vissa av dem låg ju på 80 cm, inte direkt en höjd han brukar hoppa. Han vara bara hur duktig som helst den lilla bebishesten, hehe och trots min aningen hemska ridning :P
.
Vi slutade iallafall på 2350 poäng, vilket ledde till seger bland 2orna ;-)) *stolt* Currys insats var det som helt klart var det bästa och han är så jäkla positiv och glad så oavsett poäng och färg på rosetten var han BÄST idag :)
.
Duktig ponny, kommer då sakna liten ponny i sommar!
.
Haha, sen var det prisutdelning vilket bestod av rosett och diplom som löd i något i stil med: Har en positiv inställning till allt och alla typ. Haha, så lät det inte för 1 1/2 år sedan :P
.
Sen dog jag på altanen hemma i 35 graders värme... Skulle ju hämta ut avmaskningsmedel åt B på apoteket, ja då har nån hämtat ut den sista dom hade kvar typ 20 min innan mig -,- kul, nu måste jag vänta till mitten av nästa vecka, jag som hade tänkt ta hem dem på tisdag! Men iallafall bokade jag in tandkoll och vaccinering nästa vecka, det känns då skönt att få det gjort ;-)
.
B fick iallafall fara ut i skogen med Amada o Fred och Sandra o Silas, trevligt dock varmt men svalare kl 20.30 än vid 12 på dagen. Vi red ner till älven i floxen, haha B tyckte det var askul att få plaska, Silas var mer intresserad av att äta från älvkanten och Fred ville inte alls gå ner i vattnet :P
.
1 Oktober 2006, första dagen i Ava
.
Hahahahahahahaha! Natali duckface!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0