13 Juni

Fick bli ett kort joggingpass i typ 30 min innan styrelsemötet, gick bra något spänd då det var äckligt med både bänkar och små flickor som målade bänkar och hinder inne i ridhuset så något spänd ponny til len början men slappnade av fint på slutet. Imorrn så blir det dressyr, som jag är ASTAGGAD på^^ Kommer bli superkul om hon är lika mjuk i munnen som hon var idag :) Jag tror hon gilar det raka bettet, ligger så stilla. Men tandkontroll och vaccination på onsdag, ska bli bra!
.
.
Hehe, måste nämna något helt ICKE häst/Bianca relaterat, även om jag knappast kommer glömma det :P Mne jag är hur fucking taggad som helst på Rizzoli & Isles season 2, haha hur patetisk är jag men det står jag för!! Läser ju 3e boken nu, sååå galet bra och tv-serien är ju lika bra, så den 11 Juli eller 12e för mig så kommer jag sitta bänkad framför dataskärmen, iiiih vad jag läängtar hahahaha, som sagt hur patetisk kan man vara, men böckerna och serien är så jäkla bra så kan man annat än älska^^
Blev längre text om hur mycket jag längtar till R&S premiären än om Bianca, men imorrn så blir det förhoppningsvis en lång text om hur fin min lilla ponny var :-)
.
07.00 ringer klockan imorrn på ledig dag! Hehe, lyckas jag dra mig ur sängen så ska jag berätta vad som hände...
Det fick bli en bild på hur fint vädret var innan det blev 10 grader och svinkallt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0