25 Juni

SUGVÄDER!! Det är allt jag kan säga, när jag jobbar 07-16.30 så är det ju  bara kvällarna det finns tid att rida, och självklart så öser det ner regn hela tiden. Förr så var det enklare att trotsa vädret när man hade regnkläder iallafall, men nåt sånt har jag inte kännt behov av att köpa (än), så mycket annat som jag istället vill ha istället, som för mig är viktigare. Och igår så var det ju jättefint en stund på dagen, när jag jobbade -,- Aja så det har blivit lite ofrivillig vila dessa dagar, men idag så blir det självklart att fara ut en sväng, blir nog bara bus tror jag. Känner att jag behöver det, dock så får vi se på underlaget på åkrarna/åkervägarna. Kan ju inte rida på ridbanan nu när pappa gräver ner det som ska bli den vattenburna energikällan eller nåt ;) aja han kör då grävmaskin och gräver i hagen!
.
Idag så ska det bli en flytt 500 m söderut iallafall, känns kanon faktiskt, blir ju awesome när golvvärmen och det är klart i hela huset, så jag ska bo i en stuga i storlek med mitt nuvarande rum, huvudsaken jag har internet och eeh, ja internet är ungefär vad jag behöver^^ Sängarna ska nu flyttas idag så snart pappa grävt klart därute :)
.
Packade ner ALLT jag äger (inte sängen eller min Tavla dock, kartongen för liten) i flyttkartonger, det innebär alla kläder, böcker ja whatever jag nu kan äga och det resulterade i HELA 2 st små kartonger, ja det var då som jag insåg hur lite av allt jag verkligen har.
.
Anna åkte igårkväll ner mot stockholm med tåget, och i detta nu så ska hon, om jag inte har fel, sitta på planet mot Malta. Kul för henne... haha!
.
Funderade även på att även om min "blogg" inte är oficiell för andra att läsa direkt, haha ni få som jag känner som råkat hitta att jag faktiskt har den, och ni andra 72 läsare.  men jag vill fixa så att den ser lite roligare ut när man går in på den, inte för er skull, men för min. Mycke roligare att titta då tycker jag, liten gullig bild på B kanske eller nåt ;)
.
En bild på min söta lilla katt, Julls e fotogenisk :-)
Under tiden som jag skrev detta så har det börjat regna igen -,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0