30 Juni

Uteritt har varit på schemat de senaste dagarna, bara för att slappna av! Morris har fått följa med så det har varit lugna turer så att han ska hinna med, filmade lite när jag red, ska se om jag lyckas få in det på datorn ;)
.
.
.
Satt och kollade  igenom Biancas släkt och upptäckte, sidohistoria: När jag var liten så läste jag asmycke hästtidningar, tror denna serie var i Min Häst eller nåt, men då var det en serie om den kända galopphingsten Hyperion's liv, och jag fastnade asmycket för den och läste den om och om igen! Och nu när jag sitter och kollar igenom Biancas släkt så tro inte att jag hittar just honom där bak i hennes pappas släkt!!! Hihi, även om det är så långt bak som hennes farfars farmors farfar, men mycket riktigt så är hon släkt med honom, hur grymt e det inte att min favoritserie som liten skulle sluta med att det var B's släkt, haha jag tycker det e coolt!
.
Lika?
Haha^^
-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0