6 Juni

Bianca gick skit idag!!! Bara drygade sig som faaan!! Jättejobbig i munnen har hon blivit, tror nästan tänderna måste kollas, eller att hon inte trivs med bettet, ska kolla om jag får pröva rida med ett hackamore och se om det blir nån skillnad, ska även byta nosgrimma, ev pröva rida med rakt bett, jag ska gå till botten med min ponnys dryga beteende, eller så har hon bara en trotsperiod nu (14 års trots?)
Anna tog lite kort...
.
Manuel fick idag följa med mig ut på uteritt med Elins elever, han skötte sig SÅHÄÄÄÄR bra!!!! Han kunde inte varit lugnare och skött sig bättre än idag, samlad och lugn galopp hela tiden kollade inte på något, bråkade inte!!! Han får definitivt följa med mig ut imorgon också då det är mina elevers tur få fara ut! *stolt*
.
puss på ponnyn!
.
Idag inköptes det flughuvor till de små ponnyerna, Biancas är ju typ 3-4? år gammal så kardborren började bli sliten^^
Hehe, såhär fina är dom nu :P
Och jag köpte även en lite munkorg till min kära ponny som ska bli smalare, grönt gräs ska inte få förstöra det!
Fyfan vad ful hon kommer vara i sin flughuva och munnkorg x-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0