7 Juni

Prövade rida med rakt tränsbett på B idag och jäklar vilken skillnad, har inte lyckats rida henne så samlat i vänster galopp på hur länge som helst, men hon börjar stärka sig! Red sen lite galoppbommar på volt i båda varv funkade super, jobbigt i vänster varv men så hon kämpade på ändå, gjorde vi en liten övning med galoppbommarna sen hoppa ett lite högre kryss sen två små på linje och sen in på galoppbommsvolterna igen, superduktig ponny idag :DDD hur nöjd som helst! Imorrn så ska vi pröva hackamore, hm... kan bli spännande,men kan inte annat än gå åt skogen :P
Bilder från idag på min mupponny!
hehe btw fint det e såhär på försommaren!
Haha taggad?
hahahahaha ful!

.
.
Manne är världen snällaste ponny :DD red ut med mina elever idag, Yassie var galen och försökte slänga av mina stackars elever så det fick göras lite byten bland hästar och jag hamnade på Yassie :P och lilla Michelle på Manne, och den lilla ängeln som han är så sköter han sig hur perfekt som helst och galopperar mycketmycket snällt med det lilla barnet i floxen!!! *stolt* fiiiinis!!!!
.
Taggar nästa vecka då slutar vi skolan, Isabelle fyller 18!!! och dags för sommarbete ;-)
Dagen frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0