8 Juni

Red med hacket idag, jäkligt nöjd med hur hon gick men först så gick hon bara och skakade på huvudet, men det visade ju sig att sidostyckena typ skavde in i ögonen på henne! Så så fort det problemet var löst så gick hon super, re dbar barbacka i den sjuka värmen! Funkade awesome :D Hoppade på ett litet kryss, hehe jag utmanar ödet, men med mina långa ben så är det bara att hålla om så sitter jag kvar :P
.
Sen så fick hon även skritta och trava ut med Anna när jag skulle ut med en av mina elever, fuck vad jobbigt det var för mig^^ jag var definitivt tröttast som varvade med att gå och springa iom skritt och trav x) Trött, svettig!
.
Manne fick vila idag, eller han strosade omkring inne på ridbanan medens jag red.
.
Anna fick fota lite bilder idag också :D
Haha, vad fet jag ser ut att vara värsta magen^^
Som sagt så var Manne ute på tur :P
Smickrande bilder!
Najjs Ass!
Undersökning av min smutsiga röv!
DOM FINASTE <33
Lycklig!
.
Sen fick dom gå ut i Coconuts hage en liten stund, lyckliga ponnysar! Snacka om att dom känner varandra även fast dom inte går i samma hage på dagarna, dom bryr sig inte ett dyft när dom får gå med varandra igen, lika glada eller lessa på varandra som vanligt :P
.
Manne var superlycklig över att få komma ut!
Bigtime fail!
Vissa dagar känner man bara för att le :-)

Kommentarer
Postat av: Lina - Nybliven mamma och tävlingsryttare i tre grenar

Prova läng 'överdelen' och spänn 'underdelen' så ska sidostyckena hålla sig på plats =)



Sv: Här har varit jättefint och varmt ca en vecka men nu verkar det vara förbi för denna gång =(

2011-06-09 @ 12:48:02
URL: http://equilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0