9 Juni

Förtjänt vilodag för den lilla ponnyn! Inte för mig dock då det tävlats "kür" med våra egenskrivna program på skolan med Majsan, sjuuuuukt varmt, dock mycket nöjd med vår insats trots allt, saknade en hel del framåtbjudning på den lilla fjordkorsningen haha mina ben gick som trummpinnar i hennes sidor i galoppen :P men i typ +30 så hade inte jag heller velat springa^^ Hedrande 73% hahaha, jag tror våra kära ridlärare var liiiite väl snälla kanske!
Imorgon väntas mini hopptävling bland 1or,2or och 3or och då blir det lill Curry som får vara duktig, jag e verkligen astaggad, han e så underbart positiv i hoppning, vill görarättponny :-) Hehe, vi satsar på en felfri runda iallafall, mer kan man inte förvänta sig! ;)
Är det varmt imorgon em/kv så har jag funderingar på att dra till älven och kanske bada lite med hästarna, hade varit riktigt härligt, var så jäkla skönt när jag gick ner med Josefin o Silas igår.
.
Älskar denna bild på världens sötaste ponnysar!
.
HAHAHAHAHAHAHAHAH, och nu till en favorit i repris från Strömsholm i  Januari, asså kan Levado se mer korkad ut och jag bara allmänt flumm^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0