1 Mars

Bara 9 dagar kvar!!!! Då blir jag 18!! :-) Läääängtar!
Efter att ha kokmit hem från göteborg har tröttheten helt klart slagit mig, men min lilla häst har gått som tåget (på ett bra sätt), prövade en ny sadel, tycker den låg mycket bra, men ska rida lite till i den och se om den glider fram nåt.
Vilade igår när jag skolade in mig, idag blir det ett dressyrpass, lite skänkelvikningar och sånt blir det, beroende på hur pigg och galen min lilla ponny kommer vara :D
Jobbar nästa vecka under sportlovet, sen hoppas jag att jag kommer kunna göra ett efterlängtat inköp i form av ett par "Mountain Horse Supreme High Rider!", dom passade ju som gjutet på mitt benen när jag provade dem under GHS,
I´m a little bit in love!

Kommentarer
Postat av: Elin

Oh, var du på GHS? när ? :)

2011-03-04 @ 16:58:15
URL: http://hoppmiffon.blogg.se/
Postat av: Elin

Nej shit, fräckt :)

träffade du dressyrmupparna då? :)

2011-03-05 @ 16:47:09
URL: http://hoppmiffon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0