2 Mars

Jag haaaaaar kamera abstinens! Måste köpa en ny kamera snart, men ska köpa ridstövlar först^^
Ingen ridning idag, ingen Opera heller men men det hanns ändå inte. Men imorgon blir det att vandra iväg kl 07 till stallet och rida innan jag börjar jobba kl 12! E bara helt grymt taggad på att rida verkligen, läääängtar, haha även fast min lilla ponny ser ut som en tunna, men bra går hon ändå :-) Om det inte fortfarande är en hel sjö i ridhuset så hade jag hoppats på att hinna dra fram lite hinder!
Vill ha SOMMMMMAR!
------------------
Nu blir det att besvara ett mail från Nino's ägare, hoppas på lite nya bilder på den "lilla hesten"^^
Likheten!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha typ samma för mig. Som en liten dagbok över tävlingsresultat. :p tycker du ska köpa dom där stövlarna, så sjuukt sköna och snygga! kanske joinar dig efter sommaren om jag har råd haha (:

2011-03-02 @ 19:49:38
Postat av: malin

/

2011-03-02 @ 19:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0