4 Mars

Fick bli uteritt idag, red ca 30-40 min, haha blicken "Islands-människorna" gav mig när jag hoppade upp i Converse+Jeans+vardagsjackan, haha oslagbart trodde nog jag var helt wacko! Bianca byter ju alltid galopp hela tiden ute så passade på att ta till vara på det och tränade galoppombyten efter torsjön, blev var 3e till var 4e galoppsprång ungefär, hur lätt som helst för henne, man använder vikten lite och hon byter direkt *GREAT*^^ Sen prövade jag byta i VARJE!  från höger-vänster-höger, superbra jobb, hon tycker det e jobbigt att byta till vänster så mer än 3 språng blev det inte, men WOW vad jag blev helt lyrisk av att hon kunde klara det, amazing <3, i ridhuset blir det inte samma sak, hon byter ju lätt, men ute så byter hon hela tiden, haha tror att hon blir så uppspelt av att vara ute att hon bara byter :D Kul iallafall.
Imorrn hoppas jag att jag lyckas dra med mig Anna och Manne ut också, I sånt här väder e det bara så underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0