27-28 Maj

Ridigt ut barbacka 2 dagar i rad nu, hehe om jag inte flög av igår så kommer jag aldrig flyga av^^ Haha, ponny galen efter att bara lätt aktiverats med longering och skritt i en vecka, aldrig har hon bockats åsmycket nån gång, och där sitter jag och bara ler när hon flyger omkring som en galning med mig barbacka på ryggen, men jag sitter ju som fastklistrad när hon bockar :P Fick frågan om jag knep om med benen eller när hon gör det, men faktiskt inte hon som är så skänkelkänslig skulle ju bara bli ännu vildare, vet inte hur jag sitter kvar men det gör jag.
Hehe, Träningsvärk.se idag! Så det blev bara ett lite kort med klättring o galopp i sandtaget, men tanken slog mig att tänk om det gör ont i ryggen för henne av mina sittben!?? jag har ju inge fett på rumpan så dom borrar nog ner isg ganska gött i hennes rygg!
.
2010
Hoppsugen? JA!
2007

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0