25 September

Ponny gått kanoners de sista dagarna, galoppen idag var som en jäkla dröm, kan inte tro att hon stått hela sommaren!! Dock vänstervarvet jobbigt men hon kämpar :D
.
Lyckades ladda över bilder från min mobil, bilder från 2009 o framåt^^
.
.
*dreggel* tårta *dreggel*
Stugsista -11
Glömde min ridhjälm i vännäs...
Före- hahah fiin egobild xD från i December. hahahahahha
Efter- haha 10 mån senare så är man lite ljusare o lite läskigare!
Jag har strl 40 till  vänster xD
JAG ÄTER PALT för första ggn!
Första snön 2010!
Målat i Paint xD
Angrycat tillbaka i Ava för första ggn på 6 år xD
Strömsholm!
<33
GHS 2011- taggar 2012 nu!!
Epic!
Manne besöker tandläkaren^^
FUCKING PARADISE!!
GOLV!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0