4 Sep

Då vi inte är klara med golvet ännu så har jag lovat både pappa o mig själv att ponnysarna får vila tills att vi gjutit betongen, tiden behövs hemma!
Men jag har en sån sjuk ridabstinens (Biancaabstinens), nu rider vi ju på skolan 2ggr/veckan men det duger inte! Saknar min lilla ponny, jag mockade hagen igår och då kom hon och ställde sig brevid mig och tryckte huvudet mot mig för hon ville gosa <3 hon är så jäkla goo!! Jag tror hon saknar mig också lite grann :P
Aja, snart är vi förhoppningsvis klara och då ska jag det första jag gör, hoppa upp på min lilla racerponny och rida en sväng.
.
Jag bjuder också på en rövig sommarbild på sista gången jag badade ;-(
.
Åååh, jag har hittat honom igen... han har blivit vuxen hest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0